صفحه اصلی
ساختار واحد
دانشجو
خدمات الکترونیک
1399/2/21 یکشنبه آموزش الکترونیک

بعد از نصب نرم افزارهای موردنیاز طبق برنامه کلاس های الکترونیکی دانشگاه پیام نور کاشان که در جدول زیر در فایل پی دی اف به صورت روزانه آمده است روی لینک کلاس مربوطه کلیک نمایید  و پس از وارد شدن به سایت مورد نظر، قسمت Enter as a Guest  را انتخاب نمایید و در قسمت Name نام و نام خانوادگی خود (فارسی یا انگلیسی) و یا شماره دانشجویی را وارد نمایید بعد گزینه enter room را بزنید و  از کلاس های مجازی روزانه دانشگاه پیام نور کاشان بهره مند شوید.
دریافت نرم افزارهای مورد نیاز:
برای رایانه:
 http://file.isfahan.pnu.ac.ir/lms/lms.zip        رمز فایل فشرده : 1

دانلود نرم افزار
 Adobe Connect نسخه اندروید ورژن 2.6.9

https://dl2.soft98.ir/mobile/Adobe.Connect.Client.2.6.9_Soft98.iR.apk?1587482999


دانلود نرم افزار
 Adobe Connect نسخه ios

https://href.li/?https://itunes.apple.com/us/app/adobe-connect/id430437503?mt=8

رمز فایل فشرده : soft98.ir

ارتباط با ما
اخبار
مراسم معارفه دکتر رضا مختاری معاون جدید دانشگاه پیام نور استان اصفهان دکتر محمد رضا جلالی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: استان هایی همانند اصفهان و ....

دکتر محمد رضا جلالی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: استان هایی همانند اصفهان و تهران که استان هایی دارای دو معاون اجرایی و علمی و فرهنگی بودند ولی دانشگاه تصمیم گرفت که چارت خود را اجرایی نماید و استان اصفهان نیز دارای یک معاون شود و دکتر مختاری به عنوان معاون دانشگاه معرفی شد.

ایشان ادامه داد: دکتر مختاری نیاز به معرفی ندارد زیرا سابقه اجرایی خوب ایشان نه تنها در دوره مدیریت دانشگاهی بلکه در مدیریت در سایر دستگاهها همانند شهرداری و وزارت کشور عملکرد موفقی داشتند. از زحمات دکتر منصف نیز تشکر می نمایم و ایشان هم در اسم و هم در عملکرد منصف بودند و عملکرد بسیار خوبی در زمان تصدی داشتند ان شاء الله در جایی دیگر بتوانند به دانشگاه کمک نمایند.

دکتر جلالی در ادامه گفت: خدا را شکر استان اصفهان در این مدت کار بزرگی را در سطح دانشگاه رقم زد که بسیار قابل تقدیر است و لازم می دانم از مدیر محترم آموزش استان ، فنآوری اطلاعات و اساتیدی که تا دیر وقت در برگزاری کلاس های مجازی همت ویژه گماردند ، تقدیر نمایم هرچند که ما  قادر به تقدیر از این عزیزان نیستیم و شرمنده همه این عزیزان هستیم.

دکتر جلالی افزود: استان اصفهان در این مدت و بلافاصله پس از شروع شیوع بیماری کرونا سریعا اقدام به برگزاری کلاس های مجازی نمود و امروز دانشگاه پیام نور استان اصفهان با راه اندازی سرورهای جدید که برخی با همکاری خیرین انجام شد تعداد 5700 دانشجو به صورت همزمان را قابل سرویس دهی و برگزاری کلاس همزمان است که این بی نظیر است و ما با چنین توانایی قادریم به سایر دستگاه ها و دانشگاه ها در برگزاری کلاس و امتحانات و دوره های الکترونیک و مجازی کمک نماییم.

حجت الاسلام  والمسلمین عارضی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و خیرمقدم به دکتر مختاری و تشکر از زحمات دکتر منصف در طول تصدی مسئولیت، بیان داشت: طبق آموزه های دینی، خداوند اگر خیری برای کسی بخواهد توفیق خدمتگزاری به او عطا می کند و از این منظر در بینش اسلامی مسئولیت، عبادت است و باید با ارائه خدمت، تلاش و پشتکار لازم، شکرگزار، چنین فرصت هایی باشیم که برای ما ایجاد می شود.

ایشان در ادامه با بیان ظرفیت نیروی انسانی و سازمانی دانشگاه پیام نور بر استفاده صحیح و درست از این ظرفیت‌ها اشاره کردند و از همگان درخواست کردند تا به یکدیگر مدد برسانیم تا این پتانسیل‌ها شکوفاتر گردد و در پایان از خداوند سلامتی و موفقیت این دو بزرگوار را درخواست کردند.

دکتر مختاری گفت: استان اصفهان در عرصه های مختلف در کشور پیشتاز است؛ جا دارد بنده از کلیه روسای سابق در دانشکاه پیام نور استان اصفهان تشکر کنم؛ با توجه به فرا رسیدن ایام شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم این ایام را خدمت اساتید دانشگاه پیام نور تبریک عرض میکنم.

وی افزود: ما باید از تجربیات بزرگان و گذشتگان دانشگاه پیام نور بهره برداری کنیم؛ مدیریت شبیه مسابقه دو امدادی است و هر شخص جدیدی که به میدان عمل می آید باید با تلاش بیشتری کار کند و کار را تحویل نفر بعدی بدهد، ایشان در خصوص دوران و ایام فعلی که کشور درگیر کرونا ویروس است اشاره ای کرد و از خدمات پزشگان تقدیر نمود و یاد و خاطره ی شهدای سلامت را گرامی داشت.

دکتر مختاری به شعار سال 99 که توسط مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری نمودند، اشاره ای کرد و گفت: در این سال همه باید دست به دست هم دهیم تا به بهترین شکل ممکن از این پیچ تاریخی در کشورمان گذر کنیم، باید برای دانشگاه با تمام وجود تلاش کرد که به لطف خدا دوران طلایی را با کمک هم بسازیم و در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه بتوانیم گام های مثبتی برداریم.







 

منبع: https://b2n.ir/790564
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر